Gratis Verzending
OVER €219.83
 

Naruto Coming of age

Gepubliceerd: maandag 10 april, 2017



  Schrijven in Popular Culture in Counseling, psychotherapie, en Play-based interventies Lawrence C. Rubin complimenten van de serie te zeggen dat het aantrekkelijk is op een aantal niveaus. Hij ziet de serie als een coming-of-age verhaal, want Naruto niet groeit alleen fysiek, maar zijn karakter groeit en evolueert ook. Hij complimenteert ook de ontwikkeling van de personages waaruit blijkt dat zij deel uitmaken van een rijke evoluerende cast. Hij vindt dat de verhaallijnen kon verbinden aan de kijkers van Naruto Costumes alle leeftijden die vergelijkbare problemen zoals het verliezen van dierbaren, in een poging om een ​​vriendelijke verbinding te vinden, en ga zo maar door. [26] Cheng-Wen Huang en Arlene Archer, schrijvers uit de University of Cape Town, vermeld in hun essay "vloeibaarheid van Modes in de vertaling van Manga: De zaak van Kishimoto's Naruto" dat Naruto staat bekend als een Shonen omdat de serie is gericht op jongens, en ook omdat de serie wordt gekenmerkt door momenten van intense actie in het verhaal ontwikkeling. [4] Omote Tomoyuki zegt dat de serie toon is relatief donker is, als gevolg van conflicten tussen landen in de serie door te stellen: 'In het midden zijn de diepe wrok en gedeelde lot tussen staten, organisaties en mensen' Hij houdt geen rekening met de serie een vrolijke manga zijn vanwege de manier waarop de personages en het milieu ontwikkeld. Hij merkt op dat de reeks was een comeback voor donkere fantasy Naruto Costumes die langzaam verdween toen Shonen Jump overgebracht naar Ultra Jump in 1987. Hij merkt op dat als de serie voortgezet, Naruto was niet de bedoeling om een ​​komedie meer zijn. [27] Norman Melchor Robles Jr. Pena merkt op dat de vroege afleveringen van Naruto zijn redelijk gelijk verdeeld tussen geweld en het tonen van positieve waarden zoals vriendschap. Hij beschouwt het doorgeven van deze waarden om een ​​vorm van "infotainment" zijn. [28] Sheuo Hui Gan is van mening dat onder de actie en gevechten, Naruto zowel in de manga en anime heeft een set van "traditionele ethische waarden". Ze vergelijkt eveneens de behandeling van vervreemding Naruto, wanneer wordt overwonnen door het verbinden maatschappij voor de weergave van vervreemding Akira en Neon Genesis Evangelion. [29]


  Yukari Fujimoto, een professor aan de Meiji University, stelt dat de manga orthodoxe kon worden beschouwd, aangezien het publiek het verhaal is gericht op jongens in plaats van meisjes. Ze merkt op dat de personages, zelfs de hoofdpersoon zelf, hebben allemaal een duister verleden, en hebben te maken met belangrijke conflicten. Zij stelt dat zij hun strijd door het verbeteren van hun vechtkunsten als de serie vordert overwinnen. Zij stelt dat het verhaal wordt beschreven hoe belangrijk teamwork en vriendschappen tussen Naruto Costumes mensen zijn. Ze merkt op dat de serie heeft een Bildungsroman thema, omdat het verhaal is gebaseerd op het genereren cycli, en de volwassenen in de reeks wensen voor de nieuwe generatie beter te zijn dan hen. Ze bekritiseert hoe het thema is opgezet omdat ze voelt het conservatieve voor elke nieuwe generatie beter te zijn dan de ouder. Ze legt verder uit hoe de meeste van de personages, onder wie de belangrijkste (die ze ziet als de manga zwakte), zelfs niet hun ouders of zeer opmerkelijke figuren die het land waar zij verblijven diende te respecteren.