Restitutie & RetourenHelp Center
Restitutie & RetourenVoor het terugsturen van artikelen aan ons, lees en volg de onderstaande instructies. U kunt ook bellen met onze internationale Customer Service afdeling, waar een van onze klanten vertegenwoordigers blij om u te helpen. Zorg ervoor dat u onze terugkeer beleid te begrijpen en ervoor te zorgen dat aan alle criteria is voldaan voordat fysiek versturen van alle items terug naar ons. Wij behouden ons het recht voor om een bedrag in rekening te brengen over alle geretourneerde producten. Algemeen Retourneren Alle aangiften moeten laten onze klantenservice weten binnen 24 uur vanaf het moment dat u het pakket ontvangt. Wij accepteren alleen producten in hun originele staat. In het bijzonder, zeker van het item terug te sturen in de juiste conditie (grootte, details). Restitutie zal worden geweigerd voor verkeerde maat nadat wij ontvangen en check.And u ook nodig hebt om 50% totale bedrag van de bestelling te betalen als een restocking fee (bijvoorbeeld als u op voorraad waarde is $ 100, de restitutie is $ 50), en de scheepvaart kost je betaald voor worden niet terugbetaald. 1. Alle winst moet binnen 3 dagen van de overbrenging werd afgezet van de vervoerder. 2. Wij controleren elk item voordat we sturen het uit, kunnen we zorgen voor de kleur en de grootte zijn de juiste, als je de maat te vinden of de kleur verkeerd is, gelieve ons te contacteren. Na bevestiging met ons op, terug het terug naar ons. 3. Als de jurk heeft geen grote kwaliteit probleem, laat het onze klantenservice weten binnen 24 uur vanaf het moment dat je de jurk ontvangen, zullen wij de problemen voor u zo snel mogelijk op te lossen. Opgelet: 1. Wij accepteert alleen een gedeeltelijke of volledige terugbetaling van het item dat probleem te wijten aan onze onvoorzichtigheid heeft. Dat betekent dat we er niet voor een terugbetaling als het probleem van het item niet wordt veroorzaakt door ohcosplay.com.
2. Defecte, beschadigde of verkeerd verzonden items komen in aanmerking voor een volledige terugbetaling. Bij het aanvragen van uw terugbetaling, dan kunt u klaar zijn om klantenservice te bieden met foto's waarop duidelijk de probleem met de items. Als u van mening tijdens uw items werden beschadigd, zal de klantenservice foto's waarop de beschadigde verpakking en moet als "bewijs van de schade" documentatie van uw levering drager om uw teruggave te verwerken. 3. Wij zullen uw product ruilen als het gekochte product niet overeenkomt met de kleur die je besteld (gepercipieerde kleurverschillen als gevolg van uw computer monitor wordt niet exhanged). 4. Houd er rekening mee dat het vanwege de aard van de vereiste handwerk, kan de afgewerkte jurk variëren ongeveer 1 "~ 3" in beide richtingen van de gespecificeerde metingen. 5. Als uw product grootte afwijkt van de specificaties van uw bestelling door meer dan 1 ~ 3 inch, raden we u aan een lokale kleermaker om aanpassingen te maken, en wij zullen u graag vergoeden voor maximaal 100% van de prijs van het product bij het afstemmen van de kosten. Als u deze optie kiest, vergeet dan niet om een ontvangstbewijs van uw op maat te vragen als een kopie ervan moet worden verstrekt bij het aanvragen van terugbetaling. 6. Volledige terugbetaling hierin niet inclcude de verzend-en administratiekosten kosten. 7. Let op dat we alle producten die worden geretourneerd zonder onze voorkennis niet kan verwerken. Wilt u het artikel terug te sturen, dan moet u de klantendienst contacteren via Helpcentrum. 8. We zullen ons niet veroorloven de verzendkosten van de retourzending en bijbehorende douanerechten. Dus, dan kunt u terug via uw lokale postkantoor en kies de economische wijze van verzending. |